You are currently viewing זוויפט משיקה עדכונים חדשים לאפליקציה במהלך החודשים הקרובים – טיפוס חדש, ריענון של תצוגת הנתונים במסך (HUD) ואינטגרציה לפלטפורמות אימון<span class="wtr-time-wrap after-title"><span class="wtr-time-number">2</span> min read</span>

זוויפט משיקה עדכונים חדשים לאפליקציה במהלך החודשים הקרובים – טיפוס חדש, ריענון של תצוגת הנתונים במסך (HUD) ואינטגרציה לפלטפורמות אימון2 min read

ה Grade – עלייה חדשה בוואטופיה – (צפי יוני 2024)

ה Grade הוא שמה של עלייה חדשה שתתווסף בוואטופיה ותקשר בין אזור החוף הדרומי לבין הצד האחורי של ה Epic KOM.

לטענת זוויפט, הטיפוס החדש מציג תוואי אידאלי להערכת ה FTP שלכם, בנהחה שתרכבו אותו ב All Out ואמור לקחת בין 10 ל 25 דקות. מה שאומר שיש לכם תמריץ לנסות ולהשלים את הטיפוס בפחות מ 20 דקות ולקצר את משך הסבל הנדרש ע"פ הפרוטוקול הסטנדרטי.

ההרחבה החדשה תפתח את הדרך ל כ 10-12 מסלולים חדשים שירחיבו את היצע המסלולים בוואטופיה, כך שגם אם אינכם מתכוונים לטפס את ה Grade כמבחן FTP, תוכלו ליהנות ולרכוב אותו בקצב שלכם כחלק מאחד מהמסלולים החדשים.


ריענון תצוגת ה HUD – צפי קיץ 2024

תצוגת ה HUD (Heads Up Display) של Zwift קיימת כבר במתכונתה הנוכחית כ 7-8 שנים. בשעה טובה היא עומדת סוף סוף לקבל עדכון שהוא מעבר לקוסמטי.

המטרה היא לאפשר לכל אחד לבצע התאמה אישית של התצוגה ולהציג את הנתונים שמעניינים אותו. בנוסף, לאור אחת משלוש הבקשות הנפוצות ביותר של המשתמשים, כל תצוגת פרופיל הדרך תשתנה ותהפוך לדינאמית וברורה יותר. בעבר, התצוגה הזעירה הראתה רק את השיפוע הנוכחי וכעת במסגרת העדכון הצפוי יתאפשר תצוגת 'שיפוע חכם' שתספק מידע על הקילומטר הבא לפי הצורך ותסתיר אותו כשהוא לא נחוץ.

לצד תצוגת השיפוע, סרגל טווח מאמצים (Power Zones) יספק לרוכבים תצוגה ויזואלית של הזמן שבילו בכל טווח. החלוקה לאורך הסרגל האופקי תשתנה במהלך הנסיעה.

Zwift גם  מתכננת להוסיף לחלק העליון של התצוגה מידע לגבי כמות הקלוריות/קילוג'אול שנשרפו. מידע זה עשוי להיות מעניין לאלה מאיתנו שפחות מתמקדים בשיפור ה-FTP ויותר מעוניינים להיכנס לכושר ו/או לרדת במשקל

חלון המיני-מפה ההמוקם בצד ימין של המסך יעבור גם הוא ריענון ועיצוב מחודש שיקל להבין את מיקומכם במסלול ואת הצפי להמשך הדרך.


אינטגרציה לפלטפורמות אימון – צפי קיץ 2024

זוויפט מתכוונת לייצר API חדש שיאפשר לאפליקציות צד שלישי להתממשק לאפליקציה בצורה נוחה וקלה למטרת ביצוע אימונים.

כיום הממשק הזה מתאפשר למספר מועט של פלטפורמות כשהבולטת מבניהן היא TrainingPeaks. יש לא מעט רוכבים המשתמשים בחיבור זה לבצע את אימוני הרכיבה שלהם הרשומים ב TrainingPeaks בזוויפט.

ה API החדש יאפשר לעוד פלטפורמות, כולל פלטפורמות מתחרות, קישור נוח לזוויפט. למשל לרוכבים שמחזיקים במקביל גם מנוי ב TrainerRoad, תיפתח האפשרות לבצע את תוכנית האימון שלהם כפי שהיא רשומה ב TrainerRoad ברכיבה על אחד ממסלולי זוויפט ולהינות מאווירת החברותא וצבירת הנקודות. זאת כאמור, במידה ו TrainerRoad תחליט שהיא מרימה את הכפפה ותפתח את הממשק בעזרת ה API החדש.

זוויפט ציינה שעד כה, יש כבר רשימת המתנה של 35 חברות שהודיעו שברצונן להשתלב בקוד החדש.


הרשימה שלי ב Zwift Companion – זמין כעת

גם האפליקציה המלווה של זוויפט, ה Zwift Companion מקבלת עדכון חשוב. מעתה תוכלו לחפש וליצור בה "רשימת משאלות" (נקראת בשם My List) של עד כ 25 אימונים ו/או הרכיבות שאתם מעוניינים לבצע.

לאחר מכן, הרשימה המעודכנת תופיע במסך הבית בכל פעם שתתחברו ל-Zwift כך שתוכלו ללחוץ על כל אחד מהפריטים ברשימה ולצאת לדרך במהירות. חסל הצורך בלחפש או לזכור מה רציתם לרכוב.


הירשמו לאתר וקבלו עדכונים בדבר תוכן חדש ישירות לאימייל שלכם

כתיבת תגובה